Pogoji poslovanja


SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

S spletno trgovino (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje MIBO MODELI d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem trgovine obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. 
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. 

Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 
· identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra), 
· kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
· bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami), 
· dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku), 
· pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
· vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke, 
· način plačila in dostave, 
Opomba: V kolikor ima artikel ceno 0.00 € in brez zaloge, bomo ceno naknadno sporočili.
· časovno veljavnost ponudbe, 
· rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka, 
· pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila:
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila: 
· z gotovino ob prevzemu blaga
· z nakazilom na račun upravitelja trgovine –MIBO MODELI, d.o.o. (po ponudbi / predračunu) 

Cene
Vse cene so izražene v EVRIH (€) in vključujejo davek na dodano vrednost.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Opomba: V kolikor ima artikel ceno 0.00 € in brez zaloge, bomo ceno naknadno sporočili.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. 
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. 
Hramba:
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi postavkami in stroški.
Kupoprodajna pogodba (e-naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. 
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. 
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 

Garancija

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri prodajalcu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom .
Garancija velja ob upoštevanju navodil in pri normalnih pogojih delovanja.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
 Garancija ne velja v primeru: 
-nemarnega, nestrokovnega ali nepravilnega ravnanja z izdelkom,
-če je v izdelek posegla nepooblaščena oseba
-če so v izdelek vgrajeni neoriginalni deli
-v primerih mehanskih poškodb ali uporabi v neustreznih pogojih (vročina, mraz, vlaga)
-udaru strele ali višje sile
Iz garancije so izvzeti deli, ki so izpostavljeni stalni obrabi( baterije, rezila..)
Pooblaščeni servis za artikle kupljene v e-trgovini izvaja Mibo modeli d.o.o.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti na mail shop@mibomodeli.com  v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: shop@mibomodeli.com. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Tržaška cesta 87b 1370 Logatec ali ga osebno prinese v trgovino. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 
 Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
 Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo kupnine se zaključi z nakazilom na njegov račun ali izplačilom gotovine v trgovini Mibo modeli  ob pogoju, da smo prejeli zavrnjeno blago.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
 V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 
 Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila  zakon o varstvu potrošnikov.
 Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Vračilo artiklov

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:
Ko vračate artikle prodajalcu Mibo modeli d.o.o., morate priložiti obrazec za odstop od pogodb oz. mail, kjer ste nas obvestili o odstopu. Priložite tudi kopijo računa.
Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Mibo modeli d.o.o. Tržaška cesta 87b 1370 Logatec.
Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.
Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 041 669 111 ali nam pišete  shop@mibomodeli.com . Z veseljem vam bomo odgovorili.
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
V kolikor sumite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti poštnega delavca (kurirja). Vse kasnejše reklamacije poškodb blaga prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je poštni delavec (kurir) dolžan podpisati.
Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko STEKLO, LOMLJIVO ali kaj podobnega. Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino kar seveda obravnavamo kot poškodbo pri dostavi. Priporočljivo je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom 
Artikle pred pošiljanjem ustrezno zavarujte, priložite dopis z vašimi podatki in podrobnejšim opisom napake in pošljite na naslov Mibo modeli d.o.o., Tržaška cesta 87b, 1370 Logatec
-Uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljk! 

DOSTOP DO OBRAZCA: OBRAZEC
Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk sta:
-GLS
-DPD. 
V kolikor pa kupec izrechno določi drugo vrsto pošiljanja, pa ne more zatevati povjračilo dodatnih stroškov ob vračilu blaga.
Pri nakupu nižjem od 90,00 EUR  se vam prištejejo stroški pošiljanja v višini 5,00 EUR, pri nakupu nad 90,00 EUR plačamo poštnino mi.
Minimalnega naročila ni, vendar pa za naročila pod vrednostjo 10 EUR zaračunamo "dodatek na pakiranje", v višini 1,50 EUR ki pokriva strošek embalaže in nakazila denarja na naš račun.
Pri nakupu materiala (balza, vezane plošče, cevi, žice...) pod vrednostjo 15 EUR z zaračunamo "dodatek na pakiranje", v višini 2,50 EUR ki pokriva strošek embalaže in nakazila denarja na naš račun
Po pošti ne pošiljamo blaga z možnostjo razlitja oz. lomljivega blaga!
 
Logatec 03.09.2015